söndag 7 juli 2013

Cykeltur med köttbullar

Förmiddagen har jag ägnat åt att göra köttbullar.
Många blev det. Bra. Då kan man spara och ha någon annan dag.
Har bestämt att jag bara får äta sex köttbullar åt gången.
Ska packetera köttbullarna i påsar. 20 stycken i varje.
6 till mig och resten till Johan. Det blir bra.
Anledningen till att jag gör en sån begränsning är delvis för att jag
har en tendens att trycka i mig köttbullar, i onödan, bara för att det är gott.

Efter att ha ätit så tog jag en cykeltur.
Tänkte cykla 5 km men den rundan kändes lite för kort så fick en bit till.
Känns skönt för innan har jag varit helt slut efter 5 km och absolut inte orkat
mer. Eller jo kanske om jag  tvingat mig?
Men idag kände jag för ett längre runda, framsteg!
Blir fortfarande helt slut i benen men det är ju lite tanken.


Nu blir det städning inför spelkvällen i kväll :D

Bild från igår

19.47

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!