måndag 29 juli 2013

Uppsala

Igår åkte jag och Johan till Uppsala.
Johan har ju bott här i ca en månad redan och
jag ville komma upp och hälsa på så vi planerat
och i torsdags kom Johan hem och så igår så följde jag med upp.

Att åka på en söndag under semestern var inte smart. Det var väldigt
mycket trafik och dessutom så regnade det rejält.

Fram kom vi i alla fall och Johan körde genom Uppsala och pekade på
sitt jobb och lite olika parker. Jag försökte att memorera och hitta
riktmärken men idag känns det inte som jag har koll på nånting.
Jag tänker ändå att jag ska gå en promenad och eventuellt försöka ta mig till
Johans jobb när han slutar senare idag.

Just nu har jag hittat Johans tv kanal på tvn.
Det verkar som att nyheterna går på repeat?

Lägenheten är ju en etta men den är ganska stor.
Vi kom inte ihåg hur står men någonstans mellan 50 och 60 kvadrat meter.
Den är väldigt fin och i och med upplägget så känns den inte riktigt som en etta.
Kan försöka ta kort på hur den ser ut eller eventuellt filma.
Skulle det vara kul att se?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!