torsdag 1 augusti 2013

Första veckan

Oj vad tiden går fort.
Första veckan är nästan slut.
Jag trodde faktiskt i början att tiden skulle gå långsamt.
Johan jobbar långa dagar och jag är ensam mycket i en stad jag inte känner till
i en liten lägenhet.
Men faktiskt har det inte varit så, tiden har gått fort.

I måndags gick jag ner till stan. Det var svårt att ta sig dit.
Jag gick runt med en GPS och gick väldens rörigaste väg.
Johan visade mig senare en mycket bättre väg som är raka
spåret hela vägen hem.
Jag hittade endel saker som jag köpte, bland annat ett par jätte sköna skor på rean.
Fick skoskav som jag oftast får av nya  skor så har inte använt dem mycket.
Eftersom jag inte riktigt hittade vågade jag inte gå hem sen så jag väntade
tills Johan slutade.
Gick alltså omkring från typ 11 - 17. Gissa om jag var trött i fötter och ben.

I tisdags så kom Veronica och hälsade på. Hon tog bussen till Uppsala och
varken hon eller jag hittade ju särskilt bra så det var lite spännande.
Vi tog en fika och hon fick berätta om allt jag missat vilket var ganska mycket.
Sen mötte vi upp Johan och gick hem. Efter det köpte vi mat på en kina resturang.
Maten var sådär och vi kollade på en Sune film. Jag kommer inte ihåg vad den hette
men det var den nya. När de är i Spanien.
Efter det spelade vi monopol.
Jag har nog en spel period nu, tycker det är jätte mysigt!



Onsdag var en lugn dag.
Jag gjorde ingenting typ. Kollade på tv.
På kvällen åkte vi och handlade på ica Maxi.
Var jätte fin regnbåge ute!



Johan jobbar mycket även hemma

Mys igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!