torsdag 29 augusti 2013

Åh så lycklig



Jag beställde för ett tag sen en nystmaskin.
Igår kom den hem och seriöst, Jag älskar den!
Det kanske låter onödigt, Man köper ju ändå garnet i form av nystan?
Men det är skillnad. En stor nackdel med nystanen man köper är att det
garnet som är i mitten lätt trasslar sig. Dessutom blir de garnnystanen som
jag gör mer kompakta och tar mindre plats.Jätte skönt.
Det ser också snyggare ut.



Jag fick också hem ett paket med virknålar!
Färgglada fina och med handtag på så de är skönare att hålla i.
Perfekt.
Två av varje färg ifall man skulle tappa bort någon ;)

Idag har jag suttit och skrivit små lappar till baby mössorna.
Tvättråd och sådant.
Pilligt men det blir fint!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!