onsdag 28 augusti 2013

Mera spel

Igår hittade jag en annons på facebook loppis i Jönköping om någon som ville byta bort spel.
Jag nappade såklart direkt och snart traskade jag i väg till Willys och köpte tvättmedel, disktrasor och kaffe vilket den här tjejen ville ha för sina spel.
När jag väl hittat hem till henne så fick jag mina spel och ett spel extra eftersom hon tyckte jag hade köpt mer än vad som hade behövts.
Hoppas spelen är roliga nu!
Får ha spelkväll snart och testa dem.



Trodde du ja, Familje Alias och Rapparkalja

Trodde du jag verkar..svårt. Det finns olika kategorier och i en kategori så ska man göra massa galna saker. Får se hur det blir med det !

Familje Alias var extra spelet jag fick med. Jag har redan det vanliga Alias men det här verkar lite annorlunda. Är de väldigt lika kan jag ju sälja ett av dem

Rappakalja är ett spel med massa konstiga ord där man ska gissa vad ordet betyder.


 Jag har även fått låna ett spel av Nessie.
Jag har letat efter det här spelet men det finns inte att köpa någonstans så tur att man har snälla kompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!