fredag 9 augusti 2013

Hemdags

Idag kommer bli en lååång dag med mycket bilåkande.
Först ska vi eventuellt hälsa på Johans farmor och sen
ska han köra mig till Askersund där pappa väntar och
plockar upp mig för köra mig tillbaks till Jönköping.

Nu har jag packat och insett att jag köpt en hel del här.
Så tog kort på allt och tänkte dela med mig.

Saker från Lush, världens skönaste skor, nagellack med tillbehör, smink, schampoo
kammar och Situation Stockholm


En regnbågsfärgad stickad tröja som jag köpte i akut behov
för det regnade väldigt mycket när jag skulle träffa Veronica så vad dygnsur.
Då köpte jag även en regnponcho (höger sida av bilden )
En sjal eller egentligen två, en helsvart med.
Leggings, trosor, en långsvart t-shirt klänning,
ett vitt linne med en fransk bulldog
En svart kofta
En bh
Ett par shorts med pelikaner
En virkad tröja secondhand
En svart tröja secondhand
Smalhets trosor
Världens finaste kjol secondhand
Ett par svarta jeans
kökshanddukar.


Denna fick jag gratis.
Det var någon i Johans hus som skulle flytta
och gav bort saker på gården och denna tyckte jag
var smart. Inte så snygg kanske
men smart.

Nästan redo!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!