tisdag 27 augusti 2013

Framtid

Idag åkte jag upp till Ikea tillsammans med en kompis och köpte glasflaskor till att ha saft i. Det kan behövas för en glasflaska kommer man inte långt med. Jag köpte även plastburkar så jag kan frysa in saft. Det visste inte jag att man kunde göra men jag läste om det igår. Det är ju jätte smart!

Ikea har fått in ganska mycket nytt. Block och olika pappers grejer och där kunde jag inte låta bli att köpa endel. Köpte en ny inköpslista bland annat. Den ser ut som en pratbubbla.
De hade även fått in block med äpple mönster och en sådan köpte jag och använder nu till att förbereda mitt hemliga projekt i. Höstigt och fint.

Jag har även virkat två nya bebismössor och Imon kanske jag säljer de första. Några på mitt jobb som ska få barnbarn nämligen. Kul!

Nu måste jag sova, godnatt!

2 kommentarer:

  1. Osäker på om du menade plastburkar eller plastflaskor (till att frysa in saften i). Men ifall du inte provat vanliga plastflaskor så måste jag tipsa om det, jättebra! Se bara till att du inte fyller ända upp till kanten, för saften expanderar när den fryser.

    Och så får du en stor kram för att jag saknar dig! (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menade plastburkar men bra tips med plastflaskor för det får man ju ibland hemma!

      Saknar dig med <3

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!