onsdag 19 juni 2013

Motion

Igår vad jag himla duktig. Jag gick hem från mitt jobb på Kungsporten.
Det tog nästan två timmar. Kan erkännas att jag inte gick närmsta vägen för jag hade
ärenden på stan.
I vanliga fall brukar jag belöna mig själv med Pepsi men eftersom jag inte får det nu köpte jag en låda jordgubbar. Gud så gott!



Sen kom pappa till mig och drack kaffe. Efter en stunds filosoferande på balkongen så bestämde vi att jag skulle följa med hem till honom. Så jag hoppade upp på cykeln och trampade i väg.
Jag är sämst på att cykla. Jag går hellre. Min ben tar slut på en ända gång.
Upp för Rosenlundsbacken fick pappa dra mig. Jag hade en hand på hans axel och så trampade vi på.
Måste sett kul ut. Kan ju tilläggas att pappa har elcykel!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!