söndag 2 juni 2013

Taggad

Helgen är nu mer eller mindre över.
Jag sitter och kollar på Wallander och dricker min sista cola för en månad.
Imorgon och några dagar kommer nog bli ganska jobbiga. Näst intill ett helvete kanske?
Jag kommer nog ha brutal huvudvärk och kanske bli lite trött och gnällig?
Gnällig är något jag  redan är. Jag vet inte varför men känner mig lite ledsen och ynklig.
Min maniska glädje var som bortblåst när jag vakna i morse.
Konstig känsla måste jag säga.
Svårt att förklara hur det känns men att krasch-landa är nog ett ganska bra sätt att beskriva det.


Helgen har varit bra. Det har varit Jönköpingsmarknad och jag har träffat finaste Gabbe och Nessie där.
Gabbe hade jag inte träffat på ca ett år så det var kul. Nessie och jag började helt spontant att töja våra öron. Paha. Hur går det för dig Nessie?

Gabbe, Noomie och Nessie

Igår vad jag på bio med J och hans lillasyster och några kompisar.
Vi var på Baksmällan 3. Den var faktiskt inte sådär jätte rolig. Tror det är svårt att få mig att skratta åt skämt dock men skrattade nästan bara åt det sista i filmen. Måste dock bara säga att om ni ser den så sitt kvar när eftertexterna börjar för det roligaste kommer efter en stund när eftertexterna varit !
Efter bion följde kompisarna med mig och J hem och vi satt på balkongen med levande ljus och drack öl och i mitt fall Pepsi till klockan två på natten.

Idag har vi haft släktfödelsedagskalas. Klämde in hela 13 pers och en stor hund i vårt lilla vardagsrum.
Det har varit kul!

Några av de 13 deltagarna ;) 


Imorgon börjar som sagt den vita månaden / suga rusch utmaningen. Jag är väldigt taggad. Fick en födelsedagspresent av J:s syster som gör den här utmaningen lite extra rolig. Nämligen en Mumin julkalender. Jag kommer öppna en lucka för varje dag jag lyckas och i denna kalender så ligger det en mumin figur under varje lucka. Så dag 24 kommer jag få en julgran, passande va? ;D

Men är ni på?! :D
Än så länge blir det vad jag vet,  Jag, J, hans syster och Elin!
KUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!