onsdag 11 mars 2015

Stora beslutet

Jag är redo nu.
Jag vill bestämma mig.
Vill veta hur vi ska göra.

När J hinner nu så ska vi kolla över ekonomin.
Igen.
Se om jag har råd att skaffa hund.

Om jag har det och det liksom blir bestämt
så ska jag prata med fler uppfödare.
Även om jag hoppas innerligt att det blir den uppfödare jag
redan har pratat med så vet man ju inte ens om det blir valpar
eller om de räcker till mig.

Bra därför att prata med flera.

Vet inte hur sådant funkar?
Känns fel att prata med flera på ett sätt.
Men vi får se helt enkelt.

Blir skönt sen när det är bestämt tror jag.
Då kan man liksom känna lite mer hur beslutet känns.

Är ca 50 dagar till planerad parning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!