lördag 22 mars 2014

Jag orkar inte hantera mig själv

Igår.
Igår mådde jag extremt dåligt på kvällen.
Extremt.
Bland folk.
På en krog.
Höll på att inte sluta så bra.

J retades och jag var nära att be honom dra åt h-v.
På riktigt.

Jag hade hoppats på att må bättre idag och det gör jag men
är så jävla trött i själen så jag orkar ingenting.
Allt känns tokjobbigt och minsta jobbighet från folk blir som om de
gjort något skitjobbigt.

Nu ska vi till Js föräldrar och jag känner att jag inte orkar.
Att jag inte kommer vara så trevlig.
För jag orkar inte.
Varför säger jag inte att J får åka själv?
För att jag vill mer än jag orkar.

Imorgon åker J hem.
Kl 10.
På ett sätt känns det skönt för då kan jag lägga mig ner o dö.
Utan att det gör något, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!