måndag 3 mars 2014

Måndag, och dagarna går vidare

Det är i dag elva dagar till jag åker till Johan.
Det är ingen tid alls. Två veckor ca.
Det är minst 44 dagar till jag får min mobil
Det där emot känns som en evighet.

Idag känns det jag tänkte på lite bättre.
Jag kollade upp en stödgrupp som jag funderar på att gå till.
Närmsta mötet är imorgon men det tror jag inte blir av.
Jag vågar nog inte gå dit själv och så.
Måste tänka över det lite mer.

Nu sitter jag här i träningskläder och äter frukost.
Idag ska jag nämligen till gymmet förförsta gången
på två veckor. Undra hur det kommer att kännas?
Kommer kroppen vara jätte seg och inte orka något?

När jag vaknade imorse och gick upp märkte jag att
jag var yr. Allt välter åt höger.
Det händer mig i bland, jag vet inte varför men det brukar
typ vara övergående eller att hjärnan kompenserar bort det.
Det gör den nu för jag kan gå rakt men jag känner hela
tiden hur allt lutar åt höger.
Pappa vill att jag ska övningsköra, får se hur det blir med det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!