söndag 16 mars 2014

Sol o blåst

Det är soligt och blåsigt ute och lite samma sak i mig.
Både sol o blåst.
Har spenderat förmiddagen med J.
Första gången vi hade tid att umgås på riktigt typ.
Vi gick till affären och sen lagade vi mat och nu är han påväg till jobbet.
Mycket dö tid men jag är ganska bra på att göra allt o ingenting i väldigt långa stunder.

Vi gjorde hemgjort potatismos och jag dog lite för att det var så gott.
J smakade med och frågade vad jag blev så imponerad över.
Jag älskar potatis!!!

Mina piercing planer strular lite.
Det är fullbokat här så eventuellt blir det i stockholm i stället.
Är inte alls lika bekväm med det men om det ska bli av så får det bli så.
Jag hade velat göra det nu i början av veckan så att folk hann smälta det lite
innan jag kom hem och även att det hann läka lite innan vi åkte hem.
Nu, om jag gör det nu blir det samma dag som vi åker hem och det känns..
inte helt bra. Inte som jag tänkt mig.
Får fundera på det helt enkelt, måste ju inte göra det nu även om jag hemskt gärna vill.
Kanske kan åka upp nästa månad med?
Vet inte. Usch kaos i huvudet.
Nu måste jag fokusera på positiva saker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!