måndag 3 mars 2014

Min Pappa

.. han är bäst i hela världen!
Ni vet så som man sa på dagis typ?

Min mobil tappade idag knappen som man trycker på för
att ändra volymen. Mobilen skruttar ihop sig mer o mer :(
Min pappa har alltid varit bäst på att fixa saker så efter att
jag letat rätt på knappen på mitt jobb ( hade tur, den hade
kunnat vara var som helst) så gav jag pappa mobilen och
han plockade fram en tub med superlim.
Nu har han limmat knappen men den funkar dessvärre inte.
Dumt nog så blev det sämre.
Knappen för att sänka volymen är nertryckt hela tiden så
mobilen sänker hela tiden.
Nu vilar han så får ta det med honom sen.
Frågan är hur man löser det för drar man bort knappen är risken
att skalet går sönder väldigt stor.
De där 44 dagarna känns väldigt låååånga nu.

Jag körde bil idag.
Första gången på länge.
J:s bil som jag typ aldrig kört men det gick bra.
Ganska bra i alla fall.
Blir alltid rädd när det känns som det går bra för
då känns det som jag missar saker och gör fel.
Ni vet.
Katastrof.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!