onsdag 4 februari 2015

Galet

Min dag började med att farfar ringde mig och var orolig för pappa svarade inte i telefon.
Jag försökte också ringa pappa men hans mobiler var avstängda så jag ringde tillbaks till farfar och sa att jag inte heller fick tag i honom.
Farfar bad mig då att åka och kolla så inget hänt så halv 8 satte jag mig i bilen och körde dit.

Jag är inte så morgonpigg så det är ovanligt för mig att vara ute o köra så tidigt.
Tokigt mycket trafik? Köade genom nästan hela stan,

Aja, med pappa var det ingenfara. Hans mobil hade bara laddat ur.
Men detta gjorde dock att det blev en konstig start på dagen.

Jag fick dock ett sms precis som jag tror kan rätta till min dag lite.
Det jag beställde från Fitnessguru har redan kommit fram.
Jag fattar inte hur för jag beställde det igår innan jag skrev inlägget om cola aminosyrorna.

Blev ganska taggad på att träna nu!

Mot posten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!