tisdag 3 februari 2015

Onewhey Cola

För ett tag sen så köpte jag en träningstidning.
Det var inte den tidningen jag brukar köpa utan anledningen till att jag köpte den var att man fick
ett smakprov på fitnessguru aminosyror med smak av cola.

Jag har länge ville testa deras produkter så blev jätte glad när jag hittade den.
Igår bestämde jag mig för att testa den och seriöst, den var god!

Den smakar ju inte Pepsi såklart men den smakar som typ calippo?


Det som var lite extra positivt var att jag (  det kanske var inbillning ) kände att jag fick lite extra kraft på något vis. Jag orkade mer.

Nackdelen med sådana här saker är att de är ganska dyra men på deras hemsida finns det smakpåsar av olika sorter som inte är så farligt dyra. En påse med sådant cola pulver kostade tex 9 kr.

Länk till fitnessgurus hemsida hittar ni HÄR om ni också vill testa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!