lördag 16 maj 2015

Alldeles varm

Idag är det min födelsedag och det har nog varit den bästa födelsedagen på länge.
Jag hade mer eller mindre glömt bort att jag fyller år.
Kom på det för någon dag sedan vilket gjorde att jag hade noll förväntningar eller planer.
Det var väldigt väldigt bra eftersom att det gjorde att jag blev otroligt glad för varje litet grattis jag fick. Det var ganska många det!

Blev till och med glad för grattis sms från Tele2 !


Som vanligt kan jag inte låta bli att slänga in lite Mymlis info.
Är ganska insnöad på henne. Henne och J.

J tog andra morgon rundan med djuret vilket innebar att jag fick sovmorgon.
Så himla härligt. Låg kvar kanske 20 minuter men åh vad jag uppskattade de där 20 minutrarna.
Sen hade vi en liten kamp med djuret. Det kan ni höra om i fjärde delen här.

J bakade även kanelbullar. Det har blivit lite av en födelsedagstradition. Världens bästa. Så himla fint att han anstränger sig så för mig.

Jag var och lördagsfikade med min släkt i vanlig ordning och fick paket. Så gulligt av dem.

På eftermiddagen kom Js föräldrar förbi med blommor.
De hade med sig sin gamla hundbur med som vi fick pröva till My.
Den är helt enorm. Jag får plats i den utan problem.
Så OM jag ska ha en bur i bilen blir det nog till att köpa en.

På kvällen låg J i soffan och vilade och då bar jag iväg Mymlan dit och hon somnade på Js bröstkorg. Så himla gulligt.
Vi övade på att bli borstad och då somnade hon. Skruttan <3

Där i soffan kände jag första riktiga sådär att vi tre, vi hör ihop :)

Så jag är väldigt lycklig över min födelsedag.
Den har gjort mig så himla lycklig <3


1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!