lördag 5 april 2014

Fler saker jag är rädd för

Inser att jag är labil.
Jag håller ihop och ibland känns det helt okej för att 
några sekunder senare känna att världen går under för att jag inte får ihop det.

Tittade precis på 28 dagar.
Den handlar om en tjej som hamnar på ett rehab center. 
Där inser hon att hon måste förändra sitt liv, typ. 

Nu är det inte samma sak men hur långtid tar det att bli av med ett självskadeberoende?
Tusen år verkar det som. Så fort det blir jobbigt så vill jag bara göra det jag är van vid för att kontrollera min värld, och mig. För att hålla ihop och liksom få det att flyta på. 
Istället har jag börjat tröstäta? 
bra skit.
Så fort känslorna väller så trycker jag in nåt imunnen för att trycka ner känslorna in igen.
In i bröstkorgen.
Eller va fan de nu sitter. 

Aja.
Inte det inlägget skulle handla om.

Jag är rädd...
Jag är rädd för att inte vara behövd.
Att inte fylla nån funktion
Att alla ska inse hur onödig jag är. 
Typ. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!