onsdag 9 april 2014

Syskonvecka

Min syster åkte precis hem.
Hon har bott här sedan i måndags.
Det har varit jätte kul och mysigt tycker jag.
Hon har förvisso jobbat mycket men jag tycker
om att ha någon att laga mat till och någon som slår sig ner i
soffan och tittar på natur program med mig på kvällarna.

Det blir ju såklart lite syskontjafs men det hör till tycker jag.
Undra vad hon har tyckt?
Jag tror att hon har tyckt det varit besvärligt.
Hon gillar nog inte att sova borta och så så tror inte hon har uppskattat
det som jag.

Dagen idag har  varit. Okej.
Jag vaknade med ångest så att komma till jobbet i tid gick inte.
Tyvärr.
Tog en timmes sovmorgon och det hjälpte.
Hyfsat  i alla fall.
Bestämde på vägen till bussen att när jag väl kom hem sen
så skulle jag inte lämna lägenheten
och det håller jag fast vid.
Uschligt vad kall man blir så fort man kommer ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!