måndag 14 april 2014

One day in the djungle


Nu ska jag strax åka till jobbet. Träningskläderna är på eftersom jobbet innebär träning.
Idag är jag lite extra taggad för har bestämt mig för att ta tag i det där med att bli mer hälsosam.
Jag tränar ganska bra nu tycker jag även om jag behöver få ännu mer rutin på det men det jag verkligen behöver tänka på är kosten.
Jag har ätit så grymt onyttigt det senaste så det måste jag ta tag i igen.
Lite åt GI hållet igen under veckorna och lite slappare på helgerna.
Så har jag tänkt !

Vägde mig idag för att se hur det faktiskt låg till.
56 kg väger jag på ett ungefär.


1 kommentar:

  1. Åh jag borde också komma igång med träningen igen... har slappat ett bra tag nu :P

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!