måndag 4 augusti 2014

Bästa ansiktsvårds kittet!

Jag beställde för ungefär två veckor sen lite hudvård från Eleven.se
Anledningen till att jag ville testa att beställa från dem är för att de har
en kategori med ekologiska och naturliga produkter!

Hur bra är inte det?

Jag behövde ansiktsrengöring och duschkräm så det var mitt huvudsakliga fokus.
Det var dock svårt att låta bli att inte klicka hem en massa annat också.

Jag hittade ett kit med ansiktsrengöring, skrubb, ansiktskräm och ögonsminkporttagning. Allt i ett och jag tänkte att det nog var det perfekta för mig.

Jag är ganska lat när det kommer till att ta bort smink och så men de här produkterna har jag faktiskt använt sedan jag fick dem.
De är toppen! De luktar dessutom gott och jag tycker att min hy känns ren o fräsch efteråt.
Klicka på kittet för att komma till det!

Jag beställde även en duschkräm och jag valde en som skulle lukta Vanilj och smörkräm. I vanliga fall är jag lite försiktig när det kommer till vanilj för en del vaniljdofter passar inte mig. Det gjorde dock den här. Jag tycker att jag luktar som någon kaka efter att jag använt den. Dessutom tycker jag att etiketten var fin.
Just den jag beställde finns inte kvar på hemsidan men märket hette Moyana Corigan och jag vill väldigt gärna köpa fler av deras produkter för den jag köpte är jag väldigt nöjd med!
Så gulliga dofter har de!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!