måndag 18 augusti 2014

Detox: Dag 1

Frukost
Soygurt med hemgjord müsli


Lunch
Quinoa sallad med mango


Mellanmål
Äpple

Middag
En raw soppa gjord på tomat, paprika, gurka och morot


Humör: Velig ( sockerabstinensen har kickat in ) 
Kroppsligt: Ont i huvudet, varm och kall omvartannat
Trötthet: Hyfsat pigg

Jag tycker att dagen har gått bra. När det har varit dags att äta så har jag verkligen varit hungrig. Jag har gått o längtat efter maten. Nu ikväll är jag dock VÄLDIGT sugen på socker och massor med onyttigheter men ska verkligen försöka härda ut. 

Soppan ikväll var god men tråkig så åt bara hälften. Lunchen däremot var asgod! 
Jag testar verkligen saker jag inte skulle testat annars! 

Maränger.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!