fredag 8 augusti 2014

Såhär

Jag har inte mått så bra på sistone. Det har kanske framkommit.

Det är ändå så att jag har bestämt mig för att inte börja med mediciner igen.
Jag vill klara mig ur det här utan och jag hoppas verkligen jag lyckas.
Upp och ner går det och jag har till och från tänkt gå och be om hjälp med
det här. Gå upp till sjukhuset och säga att det inte går och att jag måste få hjälp.

Men jag har i alla fall  bestämt mig för att försöka lite till. Inte ge upp.
Använda alla hjälpmedel som jag fått genom åren.

Just nu tar jag det lugnt.
Jag virkar och tittar på filmer.
Försöker äta bra mat regelbundet och röra på mig.

Jag planerar saker.
Jag ska kanske bli hundvakt åt en ny hund.
Lex, blandras 4 år.

Sen jobbar jag med att dra igång virkbloggen igen.

Tack för allt stöd och uppmuntran <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!