torsdag 14 augusti 2014

Kakbak

Håller på att planera en överraskningsfest med mina kompisar för en person.
Jag tror inte den personen läser här alls om jag ska vara ärlig men för säkerhetsskull 
så skippar vi namnet. 

Har ni någon gång försökt planera en fest när ni har en dos mani i kroppen? 
Gör inte det!
Det är svårt att hålla fötterna på jorden.
Jag har svårt att sära på bra idéer och sådana som bara kommer ställa till med kaos. 
Jag ville baka ungefär 20 kakor och 3 sortersbullar och 5 tårtor.
Det går ju inte? 

Tårtansvaret ger jag över till L om hon fortfarande vill det. 
Sen kanske jag bakar två kakor. 

Jag har deligerat lite av maten och kakorna men det är valfritt så det som folk 
inte vill göra gör jag. 
Så jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer göra.
Jag får inte rasa tills dess bara för jag måste ju orka genomföra det här. 

Envishet <3 

Det löser sig. 

Måste ju ha en Grattis banderoll på väggen med! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!