lördag 16 augusti 2014

Två veckors Detox

Jag var på bibblan för någon dag sedan och lånade en bok om detox.
När jag hörde ordet detox så tänkte jag först att man skulle leva på flytande mat men så är det inte.
I alla fall inte i den boken jag valde för i den finns massa recept på raw food.

Jag är ju ganska kräsen så lite i recepten plockar jag bort men jag försöker att i det stora hela äta det mesta.
Under de här två veckorna får jag ju egentligen inte dricka någon form av pepsi och jag ska verkligen försöka låta bli.

Enligt boken så kan en detox hjälpa med magbesvär och göra att man blir piggare får väl se hur det funkar.

Jag ska försöka uppdatera om hur det går och vad jag tycker om det!

Klicka på bilden så kommer ni till boken jag använder mig av på adlibris


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!