onsdag 20 augusti 2014

High five

Nu har jag varit på en körlektion och det känns väldigt väldigt bra.
Det är klart att det är jobbigt och nervöst också men skönt att ha kommit
igång så att jag kan boka av ett delmål.

Jag vill börja med teorin nu men datorn pallar tyvärr inte det så jag får
snällt vänta på att den nya datorn jag beställt kommit.

Jag måste ringa trafikverket med eftersom det är något tjafs med mitt
körkortstillstånd i och med att jag är bipolär.
Kanske måste skicka in ett läkarintyg till, snark.
Dessutom ska jag fråga när min risk 1:a går ut.
Jag hoppas att jag inte kommer behöva göra om den.

Jag känner mig glad över det här i alla fall!
Även om det är en stor prövning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!