fredag 24 april 2015

Ett brev till mig själv

När man kollar igenom alla gamla grejer ifrån huset så hittar man ibland roliga saker. Nu hittade jag ett brev till mig själv som jag skrev när jag var 16.
Tänkte jag skulle dela med mig av det.
Jag skriver det rakt av, med stavfel och allt. Till och med saker jag nu inte längre står för, som tex favorit för fattar.

Enjoy:

Namn: Zara
Datum: 4 oktober 2006
Antal kuddar i sängen: 2
Bästa platsen på jorden: Danmark
Bästa surftips: Bilddagboken
Drömmer om: Mamma & trygghet
Smeknamn: Zäta
Epost: denrutiga...
Favoritprogram på tv: Creepschool
Favoritbil: Bubbla
Favoritbok: Dränkta hemligheter, Vingklippt ängel och Zebra flickan
Favoritfilm: Fragile
Favoritförfattare: Berny Påhlsson
Favoritgodis: Sura, färgglada saker
Favoritmusik: Blandat
Favoritradiokanal: P3 rock
Om jag fick 10 000: Skulle jag spara det på något bankkonto
Favoritskådis:
Favoritspel: Super mario bros 3
Favoritplats utomhus: Hos mamma
Favoritfärg: Lila, svart, vitt och grått
Frisyr: Baklugg och halvkort hår. Oftast uppsatt
Går i sömnen: När jag vill
Morgonpigg: Ibland
Har på mig nu: Svart tröja, randigt linne, svart linne, kjol, strumpbyxor, randiga strumpor och en rosett i håret
Hemort: Husqvarna
Hemsida: http://paniiik.bilddagboken.se
Hobby: Pyssla
Favoritdator: Min
Favoritdryck: Peppsi (vafalls?! Kunde jag inte stava till Pepsi?  )
Favoritfik:
Favoritfika: Kanelbulle
Hårfärg: Mörkt gyllenblond med lite rött
Högsta önskan: Mamma levde och bli lycklig
Intressen: Va med kompisar, ha kul och må bra
Kan laga pannkakor: Ja
Kompisar: Sessan, Gabbe, Jimmy, Robban, Jenn, Malin och Älin
Bästa ordet i svenska språket:
Favoritkläder: Kjol
Favoritmat: Tortelinie
Min idol: Emma i Creepschool
Ogillar mest hos folk: När dem är otrevliga
Till helgen ska jag: Vara med Gabbe, Sessan och Jenny
Senast köpta skiva: ?
Senast sedda film: The missing
Skonummer: 37,5
Skulle helst vilja: Träffa mamma & bli lycklig
Roten ur 25 är:: 5
Tro på evig kärlek: Ja
Tror på Ufon: Ja
Tycker inte om : Krig och lever
Tycker om: Att ha kuwl
Vill kunna: Flyga
Vill åka till Jimmy i Gbg och Danmark
Tror på astrologi: Ja
Skulle aldrig: Döda någon
Är bra på att: Vara mig själv
Ålder: 16
Åt frukost: Melon, bulle och juice
Ögonfärg: Grönaktig
Önskar mig i julklapp: Gillar inte jul

Meddelande:
Hoppas du är lycklig nu..eller jag. O___ô

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!