lördag 11 april 2015

Tänka om

Det är en konstig känsla att vänta på och längta tills någon ska få mens.
Eller börja löpa som det ju egentligen heter.
Men jag liksom vill att karusellen ska sätta igång. Otålig.
Det kommer ju ta lång tid då med men det är det första steget i alla fall.

Jag har lite tänkt mig en sommarhund. Att det skulle vara sommar när jag fick henne.
Så blir det ju inte riktigt nu. Hade hundarna börjat löpa i mars hade det blivit i Juli / Augusti,  nu är det mer Augusti / September och ju längre tiden går, ju mer lutar det åt september. Då är det ju typ höst? Kan ju fortfarande vara varmt och så men ändå, höst.

När hunden kommer måste jag ta ledigt så mycket jag kan så om jag har någon semester så får jag ta den så sent som möjligt.
Men det vore skönt om karusellen kom igång i alla fall så man fick lite att planera efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!