måndag 13 april 2015

Nu går det undan

Nu blir det troligen valp i maj.
Mina tankar går runt så mycket just nu och jag kunde knappt sova.
Det blir nog norska valpar med!

Från att tro att det inte blir förrän i höst blir det nog nu om en knapp månad.
Pratat med två uppfödare och den ena har sina valpar klara första maj och andra 16 maj.
De som är den första maj kan vi få hämta lite senare.

Jag är så himla nervös för att berätta för pappa och alla andra.
Det är nog nästan det värsta.
Sen börjar jag få kalla fötter och tror att jag klarar inte av att ha en hund, att allt kommer skita sig.
Att jag inte kommer ha råd och att J kommer bli av med sitt jobb och att det blir kaos.
Katastrofstankar.

Men vi ska försöka åka och träffa dem i helgen.
Och efter det så får jag berätta för pappa.
Hur ska jag göra det?
Kanske bjuda pappa, syster yster och N på mat och berätta då.

Den som lever får se hur det går!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!