tisdag 14 april 2015

Ramlar

Idag när jag gick till jobbet så fick jag svårt med balansen. Det är svårt att gå rakt, som att gå på ett rullband.
Spännande.
Det händer med jämna mellanrum även om de var ett tag sen sist.  Denna gången håller de dock i sig.

Det känns som när man snurrat på en stol och den värsta snurrigheten har gått över. Man klarar av att gå men man får anstränga sig för att gå rakt. Oså känner man sig Light illamående

Tycker de kan gå över så jag slipper kolla upp det...

Skriver det här för vill inte berätta de för någon och vara gnällig

1 kommentar:

  1. Åh, den där känslan av att gå på ett rullband. Det är kanske din kropps reaktion på att det är stora saker som händer dig nu, med huset, valptankarna och allting. Att när saker och ting lagt sig till rätta så blir det kanske lättare för dig att hinna med, och inte känna som att rullbandet åker snabbare än du hinner registrera. Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!