måndag 6 april 2015

På tal om träning

Jag hittade en rolig utmaning. Eller egentligen är det inte en utmaning utan mer av ett träningsupplägg. Jag tänkte dock det kunde vara kul att utmana mig själv med det.

Träningsupplägget heter 20 vägar till helvetet.

Skrev till T att jag ville göra det och för henne lät det, inte så lockande...
För mig säger det typ, "wow, utmana mig själv tills jag ligger i en svettig pöl på golvet, YES lets DO IT!"
För henne lät det mer "Nej tack jag gosar hellre katter"

Hon reagerade nog mer normalt.
Men jag känner ändock att jag vill genomföra det här.
Klicka HÄR för att komma till sidan där listan finns med saker man ska göra.

Jag känner att idag är en bra dag att göra det här så jag funderar på att ta tag i det.
Men jag kan inte bestämma mig för om jag ska göra det ute eller inne. Helst hade jag velat göra det ute men jag inser att jag kommer typ dö och se ut som en gris så jag vill i så fall vara någonstans utan så mycket folk.

Ska klura lite till på det där.
Man ska mäta tiden när man gör det med.
Hur lång tid tror ni det kommer ta för mig att klara det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!