tisdag 30 juni 2015

Fina ställen att bo på

Sitter och drömmer om att flytta.
Jag gör det ibland.
Kanske är det för att jag vill ha ett äventyr och för att jag alltid bott i Jönköping.

För ett tag sen fick J ett jobberbjudande i Uppsala.
Vi båda gillar Uppsala så vi bestämde oss för att om han fick tjänsten så skulle han ta den.
Nu blev det att någon annan fick tjänsten tyvärr.

Men det gör ju att vi kan komma på vilken stad som helst som vi vill till och flytta dit.
Göteborg kanske?

Vart skulle ni vilja flytta om ni fick flytta vart ni ville?
Vad drömmer ni om?



1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja bo i Göteborg. Det enda som egentligen håller emot är att jag inte vill att A ska behöva byta skola i onödan och att det blir långt ifrån familjen/närmsta släkten. Men jag fortsätter drömma om Göteborg, någon gång kommer jag förmodligen hamna där. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!