fredag 12 juni 2015

Steg

Jag är med i en stegräknings utmaning på Shapelink.
Det har jag berättat om tidigare.
I början gick det ganska bra för mig.
Jag låg etta ett längre tag.
Sen började jag slarva så jag fick ta tag i  det där igen.

Nu sen vi skaffade My har mina steg sjunkit drastiskt.
Hon kan ju inte gå så himla långt.
Max 10 minuter promenad per dag.
Så de dagar jag är hemma med henne blir det kanske max 5000 steg.
Detta har gjort att jag mer eller mindre har struntat i att fylla i men idag
tog jag mig i kragen och fyllde i ca 1,5 månad som jag inte fyllt i.

Jag måste även börja komma igång att springa igen.
En dag i veckan i alla fall så jag inte blir en säck potatis utan muskler.
Jag vill orka röra på mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!