lördag 20 juni 2015

Midsommar

Låste bloggen är uppdaterad och jag blir väldigt glad om ni läser och bara visar att ni läst. 

Vi fick välja att fira midsommar hos min släkt eller hos Js.
Det blev hos J.
Vi var hos hans föräldrar och åt god mat och framförallt, god tårta.
Marängtårta med jordgubbar och grädde.

Efter maten åkte vi till en sjö där man fick ha hundar.
My plurrade (läs blev i knuffad av Alice)

På kvällen grillade vi och åt mer tårta.
De hade dessutom rabarberpaj gjord på mandel och vitchoklad.
Jätte god.

Det roligaste med dagen var nog att vi var hundvakt åt även Alfons.
Jag vill att han och My ska bli bästisar så jag kan ha båda.

Min syn på andra hundar har ändrats.
Alfons ser inte ut som jag kommer ihåg honom och inte heller Alice.
De är stora och känns hårda att ta på.
Vana sak antar jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!