fredag 10 oktober 2014

Hektiskt

För ett tag sen skulle jag boka in ett tandläkarbesök och då insåg jag att jag har ett ganska bokat schema. Jag har mycket ledig tid men jag gör någonting varje dag. Utmanande saker som gör att jag inte blir så flexibel.

Typ denna vecka

Måndag - Jobb och tändläkaren.
Tisdag - Läkarbesök
Onsdag - Jobba, hjälpa pappa med huset
Torsdag - Hundvakt + Möte med Arbetsförmedlingen, försäkringskassan och psyk
Fredag - Möte sen jobb

Jag försöker också att gå promenader.
Minst 10 000 steg om dagen.
Det motsvarar ungefär 1 mil.
Sen försöker jag träna med Alex, personliga tränare,  minst tre gånger i veckan

Sen måste jag plugga körkortsteori.
Bestämt jag måste göra minst tre försök om dagen.

Hur ser era dagar ut?

Mer hektiska än mina?

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!