lördag 11 oktober 2014

Hundhalsband

Som sagt. Den ledsna klumpen i bröstkorgen vill inte riktig försvinna idag så jag fyller dagen med att göra saker jag tycker om.

En väldigt väl fungerande sak är att fönster shoppa på nätet.
Då främst till hunden som jag förhoppningsvis skaffar i vår.
Man vet ju aldrig även om planen är sådan.

Min mormor och morfars hund har ett väldigt fint halsband som hon haft sedan hon var liten.
Den lite dyrare varianten. Det är ett läder halsband med guldiga nitar i form av hjärtan.
Jag sa någon gång att jag tyckte att det var väldigt fint och mormor berättade då att hon valt ut det med omsorg. Hon ville ha ett fint men ändå användbart halsband som hon kunde, precis som hon har, ha hela livet.

Det tyckte jag var en fin ide så jag vill göra något liknande.
Jag har kollat på massor med halsband och sparar länkar med alla jag tycker om och det har blivit några stycken länkar nu.
Tänkte jag kan dela med mig av dem här så kan ni ju säga vad ni tycker om ni vill.
Jag blir glad i så fall.


Såhär ser rasen ut som jag har tänkt mig

Halsband i konstmocka 


Svart silver vinthundshalsband 

Orientaliskt vinthundshalsband

Halvstryp flätat

Blue flower


Dragons tyghalsband





Det var några av de favoriter jag har just nu.
Jag har en klar favorit nu när jag ser alla samtidigt. Roligt o se om ni har samma.
Gör en omröstning så är det lättare att visa vilket man tycker är finast.
Det dyker upp strax här ------->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!