tisdag 7 oktober 2014

Mycket planerande

Jag har många roliga saker framför mig.
Det innebär oftast en del ansträngningar och påfrestningar men det är det värt.

Bland annat kommer J och jag att fira 7 år tillsammans.
Vi funderar på att åka till Danmark.
Jag vill ju egentligen spara pengar så vi får se lite vad
vi hittar på.

Sen ska jag ju försöka bli klar med det där körkortet.
Jag fick hem ett papper nu som vi har väntat på så nu gäller det bara
att jag pluggar massor med teori.

Jag planerar också att skaffa hund i vår.
Det är lång tid kvar men jag vill vara förberedd så jag läser massa
böcker och funderar på hur man bäst ska få det hela att funka.
Jag försöker att tänka på både de positiva och de lite mer negativa sakerna
med att skaffa hund. Det kommer bli tufft, det inser jag.
Men det är ju något jag faktiskt vill väldigt mycket och då kommer det nog
vara värt det negativa. Och hur det blir kan jag ju inte veta förrän jag är där.

Skaffat en app som räknar ner till när valpen är beräknad ^^
Lååång tid kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!