onsdag 8 januari 2014

Det är på riktigt

Jag kan fortfarande inte riktigt ta in det men klockan 10 i 8 idag åkte J och hans far i väg mot Stockholm och Uppsala.
Det känns jätte konstigt. 7 månader.

Men jag hade en plan som jag ska försöka följa.
Jag ska hålla mig sysselsatt och jag ska vara duktig.
Jag har redan börjat tvätta, diska, och bädda sängen.
Nu äter jag frukost och kollar på Unga mödrar dock.

Jag har hittat ett te jag gillar.
Ingefärste gjort på färsk ingefära :)
En nackdel är att det är ganska starkt så
får se om min mage tål det.

Jag har skurit ca en cm ingefära i bitar och lagt i en te sill.
Det har jag låtit dra i varmvatten i ca 5 minuter.
Om man vill kan man lime i men jag hade ingen hemma, annars älskar jag lime.
Honung funkar säkert med men det är inget för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!