måndag 20 januari 2014

Typiskt bra, fint och helt j*vla underbart!

Helgen har passerat och jag har inte skrivit någonting eftersom jag har haft fullt upp.

Min vän/barndomskompis/fru kom och hälsade på mig.
Hon bor just nu i Uppsala och tog bussen hem till mig för att hälsa på.
Min syster och jag mötte upp henne på stationen och efter det har det bara
varit kul och glädje.
Vi har varit på secondhand, vi har fikat, vi har träffat Alfons.
Hennes bror som också är vår vän bestämde sig för att komma han med så
han satte sig i bilen och rullade hem till oss och vi hade verkligen skitkul!

Vi hade spelkväll bland annat och spelade ett spel som heter
Trodde du ja!
Det är ett spel där man ska gissa om saker stämmer om ens kompisar och
också ett spel där man för göra galna utmaningar.
I vanliga fall brukar ju folk fega ur när det är utmaningar men inte denna helgen.
T drack socker och saltblandning, N smeta in sitt hår i raklödder och gick runt med det hela kvällen, jag busringde en kompis samt låtsades föda barn.
På söndagen spelade vi Guitar Hero och Wii fit plus och åt en snabbt ihopslängd köttfärssås och sen var det dags att be ge sig åt olika håll.

T mot gbg, Jag och frun mot Uppsala ( Yes box, jag är i Uppsala :D *happy face* ) och ln och N till sin lägenhet.

Jag trodde jag skulle tycka det var jätte jobbigt att åka buss från 13.50 - 19.20 men frun och jag babblade konstant. Hon pluggar till psykolog och båda två är intresserade av hur människor funkar och varför ( i korta drag ). Så det var jätte skönt att prata med henne för vi kunde prata om saker jag inte pratar med andra om för ingen annan är intresserad.

Sen gick vi hem till henne och åt Pan Pizza med hemgjord kebabsås. Hon fick min spellista på spotify och hon gillade den och jag fick visa henne låtar som betyder mycket för mig och berätta vad de betyder. Det var jätte speciellt för mig för det är något jag knappt gjort med J innan.
Hon är ju bara så himla bäst!

Sen mötte vi upp J och när jag såg honom fick jag fjärilar i magen och blev tokkär.

Jag får konstant lyckorus och just nu vill jag bara flytta hit på momangen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!