torsdag 23 januari 2014

Sammanfattning

Dagarna här i Uppsala lider mot sitt slut. Det har varit en bra tid, jätte bra tid.

Vi har bokat en jobbig biljett hem eftersom jag skulle på möte i morgon men det har blivit instællt. Vi har dumt nog inget ombokningsskydd.
Det är som det är.

Lite längtar jag hem. Min säng och mitt täcke. Slippa lukten ib denna lägenheten som jag inte är helt bekväm med.

Det har dock varit väldigt bra här. Jag har utvecklats mycket.
Till att börja med åkte jag buss hit i ca 5 h utan att tycka det var jobbigt, jag har även lärt mig åka lokalbuss här uppe.
Utöver det har jag varit på krogen och varit bekväm i den miljön.
Jag har också varit social med nya människor och haft jätte kul.

På ett sätt vill jag flytta hit för jag känner mig friare här.
Vi får se vad framtiden ger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!