lördag 4 januari 2014

Julklappar

Jag tänkte göra ett julklapps inlägg men det har inte blivit av.
Men jag vill ändå komma ihåg vad jag fick så ska försöka mig på ett nu.

Av J:
* En parfym ( Diesel - Loverdose )
* Två böcker om virkning



Av LN och N:

En tvålpump som ser ut som en uggla, Ett uggle halsband, en uggle dörrhängare, en porslinuggla i guld.

Papi:

Sang radio ( Ska få så fort den kommer in i butik )

Denna fast svart
Farmor och farfar:

Pulsklockan, en kostaboda skål, det gröna sättet med skålar högst upp i bild, en Paradis och en Wienernougat


Inga:
En potatismosare och silver skedar

J:s mamma och pappa:

Uggleörhängen, vingörhängen, snö- örhängen, snäckskalsörhängen.
En ängel att ha som halsband som någon de kände hade gjort.
En filt. Tofflor. En tidning om hundar. 

J:s Farmor:
En ljuslykta (högst upp jämte ugglan )
En kokbok

Av min brevkompis Ida:
Ett jätte fint paket med små garnnystan i olika glada färger!
Tackar <3


Jag kan ha glömt något och då får ni skälla på mig i så fall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!