tisdag 7 januari 2014

Imon blir jag ensam

Imorgon åker J till Uppsala.
Klockan 8 på morgonen kommer hans pappa och hämtar honom och då åker de och kollar på en lägenhet.
Det är en fyra för 4000 (!!!) i månaden.

Idag är en konstig dag därför.
Jag kan liksom inte förstå att han ska åka.
Imon är jag själv.

Idag har vi spenderat större delen av dagen på a6.
Johan behövde kläder inför jobbet men om jag ska vara ärlig
så var det mest jag som kom hem med saker.
Jag skulle bara ha en sak, ansiktskräm.
Det köpte jag också. Köpte en billigare än den jag tänkt eftersom jag inte var säker på om jag skulle trivas  med den. Nu kan jag fundera på det tills nästa gång jag behöver köpa ansiktskräm ^^



Det var första gången som jag var på rean den här gången
så jag hittade massor.
Behövde strumpbyxor i färg och hittade jätte många för sådär
30 - 50 kr styck. Jätte bra ju!

Sen köpte jag ett par träningsbyxor och ett träningslinne.
Har ett par men kan vara bra att ha extra så man kan ha när man tvättar oså.
Jag köpte ett svart träningslinne och byxorna på bilden nedan.



Jag passade även på att köpa lila hårtoning så att jag inte ska behöva färga håret så ofta.
Bra dag men som sagt konstig dag.
Nu ska jag laga mat. Johan är och fixar linser.
Thaifrikadeller blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!