torsdag 9 januari 2014

Lchf klubben

Idag beställde jag saker från Lchf-klubben.
Jag har sett att de har proteinbars med smak av kanelbulle och det var därför jag klickade mig till deras sida från första början.
Jag älskar kanelbullar!!! och därför tänkte jag att det kunde vara perfekt efter träningen.
När jag ändå höll på klickade jag hem med citronpajssmak också och även sweet drops lemon
som är stevia sötningsmedel med smak som man kan ha i bland annat bubbelvatten så att det blir lite som läsk. Tänkte det kunde vara kul att testa.
Jag hoppas jag gillar det.
Dropparna fanns även med smak av cola men jag är skeptisk till om de kan vara goda?




Jag hade tur med.
Såg att de hade en rabatt kod så jag fick dra av 50 kr på priset.
Det gjorde mig glad, brukar alltid missa sådant annars.
Det här känns som värsta reklam inlägget just nu men det är det inte.

Rabatt koden funkar till imon om ni skulle vara intresserade.
Koden är " dagsattblismal"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!