måndag 13 januari 2014

Första veckan

Det här året som börjar som en vanlig jobb vecka.
Jätte skönt att komma igång igen.
Av någon anledning har jag varit opepp på träning så
idag gick jag ett pass för att inte kunna smita undan och lata
mig.
Det var ett stations pass och jag gav kanske inte hundra men jag är nöjd ändå.

Efter jobbet gick jag hem till E.
Vi hade inte träffats på länge och  då är det alltid lite extra kul att sitta och prata.
Jag ska eventuellt vara hundvakt åt hennes hund.
Luna, hon är typ 3 månader gammal och tok busig.
Vi spelade GTA V. Det var kul att se hur det nya spelet var, spelade mycket gta
när jag var liten.

Efter jag kom hem så har jag städat tvättstugan/badrummet och börjat fixa i ordning
gästrummet tills min kompis från Uppsala ska komma hit och sova över!
Kommer bli kul!




1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!