fredag 28 februari 2014

1 km

Första träningspasset sedan jag blev sjuk blev idag.
Varför är det så svårt att komma igång igen?
Jag vet ju att jag mår så mycket bättre om jag tränar.

Simmade i alla fall 1 km.
Efter det hade jag tänkt crawla lite med.
Brukar göra det försöker att bli bättre på det.
Det gick i ungefär tre längder sen dog mitt huvud.
Har världens huvudvärk eftersom jag inte dricker pepsi.
Nej jag är inte alls beroende! ;)
Försökte att simma med platta/flytgrej och sparka med benen
för att bli starkare i dem när jag crawlar.
Tänkte att det är ju ganska lugn träning men mitt huvud sa åter
igen till mig att lägga av.
Tråkigt.
Man vill ju liksom vara helt slut och känna att man har varit duktig när man är klar.
Men det får jag väl känna ändå.
Simmade ju 1 km i alla fall + de 6 längderna där jag försökte övertala mitt huvud att
det inte var så farligt att simma.

Nu är jag dödstrött, har varit hemma hos fadern och ätit.
Testat pulled pork för första gången. Det var, hör och häpna, gott !
Nu funderar jag på att sova.
Kan man göra det när klockan är 9 eller är det något som är knas då?


Drömde för övrigt att det var vår på riktigt. Sol, blå himmel, grönt gräs och glada människor. Vaknade  till en värld som var betydligt gråare och kallare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!