söndag 2 februari 2014

Vill vara rik

Åh, när jag var i Uppsala och träffade min fru och fick se hennes jätte fina lägenhet fick jag massor av inspiration och ville göra om hemma.
Nu har jag inte råd så jag får helt enkelt drömma, för det får man.
Jag "fönster shoppar" just nu på lagerhaus en butik jag verkligen älskar för att de har lite udda, roliga, söta
och färglada saker.

De här sakerna skulle jag vilja ha:
(klicka på bilderna så kommer ni till hemsidan där man hittar dem)
Jätte fina skålar. Tänk att ha dem till frukost!
Bra start på dagen! Jag vill ha tre med lila insida och tre med grå insida.


Den här lampan, hur fin är inte den?
Jag skulle vilja ha den över köksbordet.
Den känns lite gammaldags, åh. 

 De här kakeldekorerna till badrummet.
Så otroligt fina!
Åh det finns så himla mycket fint men om jag hade råd idag skulle jag börja med att köpa detta och några mattor och kuddar. Kanske någon filt och ljusstake.
Vad skulle ni vilja ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!