onsdag 19 februari 2014

Ny dag och jag är redo!

För första gången sedan jag gjorde mitt dags schema har jag kommit upp i tid.
Halv åtta ungefär steg jag upp, trodde att klockan var halv 9 men det spelar ingen roll.
Jag klädde på mig direkt och gick ut i köket och gjorde en morgon smoothie.

I den skulle det vara
  • 1 l vatten, kallt
  • 1 gurka
  • juice från 1 lime
  • 3 cm ingefära
  • handfullt med mynta
  • is om önskas
Jag bytte ut gurka mot squash för det var det enda jag hade. De är väl släkt?
Ingen färsk mynta hade jag heller så fick ta på burk.
Jag tror att den behöver stå och dra lite innan man dricker den för den smakade 
lite diskvatten. Låter den stå i kylen och testar igen ikväll. Då ska jag nog sila den med 
för gillade inte bitarna i den. 

Nu äter jag macka med ost och klockan är bara 10 över 8. I och med att jag redan 
tagit på mig kläder har jag nog slagit ihjäl lite tid som jag inte har bestämt vad jag ska 
göra med. Vet vad jag borde men får se.

Skön morgon ändå och så kan jag ha det jämt med lite disciplin.
Hur är eran morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!