onsdag 12 februari 2014

Muffins frukost

Frukostar är svårt tycker jag.
Tycker inte om frukostmat sådär väldans mycket alls faktiskt.
Jag vill typ ha pizza, kanelbullar och dylikt till frukost.
Oftast äter jag ingenting och oftast går det bra för att jag inte är hungrig.
Men idag. Usch och fy vad sugen jag är på saker.
Hungrig med.
Funderar på att testa bakpulver bullar.
Någon som testat det?
Fast egentligen ska jag ju försöka äta nyttigt.
Hittade en gammal muffin i frysen som jag äter upp nu.
Den innehåller hallon vilket jag inte är så förtjust i men det är ändå bättre än inget.

Ut över mitt totala misslyckande nu och att jag vräkte i mig en semla igår
så har jag tagit tag i saker igen.
Jag försöker genomföra alla mina träningspass och jag försöker äta nyttigt.

I måndags var jag på gymmet och gick på crosstrainer i en halvtimme.
Jag har sämsta konditionen så jag dog lite.
Igår var jag och simmade.

Imon ska jag till gymmet igen och på fredag blir det simning.
Jag har försökt trycka in lite yoga på söndagar med men det har under de senaste
fem veckorna inte blivit av men denna veckan kanske?

Igår efter simningen
Gårdagensmat.
Bacondlindad kyckling med
sallad och hemgjord
ceasardressing.



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag tyckte jätte mycket om pizzabullar när jag var liten!
      Det kanske går att göra nyttiga och ha som mellanmål :D
      Det var ett jätte bra förslag! Tack Sara! :D

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!