måndag 17 februari 2014

Konstigt inlägg


Jag och min kompis N har en kanske udda grej för oss när vi är ute.
Vi brukar bedöma vad vi tycker om folks barnvagnar.
Det tycks som vi har ganska olika smak men båda tycker det här är kul av någon anledning som vi inte behöver gå in på.
Råkade precis googla på barnvagnar, haha, och jag hittade en jag tyckte var jätte fin.
Den var dessutom billig så den är kanske skitkass, vad vet jag?!
(Nej jag är inte gravid, bara kul grej )
Såhär ser liggdelen ut

Såhär ser den ut som sittvagn
Jag gillar att den är helsvart. Det är något jag tycker är jätte fint. Sen gillar jag att den är väldigt rund, inga kantiga hörn och så. Jag tycker däcken är snygga. Liggdelen är jätte fin för att den inte är kantig och jag gillar att det är ett handtag upptill som man kan bära i. Det är också jätte fint att det är prickigt innertyg <3 Annars är jag ett fan av retrovagnar så när det väl är dags tror jag att jag vill ha två vagnar. En modern vanlig vagn och en retro snyggvagn!
Vad tycker du N? och vad tycker ni andra?

Jag utmanar er att leta rätt på en barnvagn ni gillar!
Varför? För att det är kul! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!