måndag 10 februari 2014

Det går framåt


Idag var jag på ett möte på min arbetsträning. Långsamt går det framåt. Jag ska öka på min tid två timmar på onsdagar nu. Då kommer jag få vara med i Fixargruppen. Den gruppen gör praktiska saker. De är trädgårdsmästare och vaktmästare bland annat men det jag fastnade för är att de håller på o renovera skyddsrummen i källaren. Åh spännande!

Efter mötet tränade jag. 30 minuter på en crosstrainer blev det. Jag har sämst kondition och eftersom min inspiration inte flödade tog jag tillfället i akt att försöka träna upp den. Svettades som en gris efter de där 30 minuterna. Imon blir det simning.
Denna veckan ska jag verkligen försöka vara ordentlig och göra allt jag planerat.Tror jag kommer må bättre då om jag gör det !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du varit här så blir jag glad!